Thursday 3 August 2017

Forex 100 Hari Mencari


Kelas Forex quot Teknik 100 PIPS Sehari. Quot amp SIGNAL PERCUMA Kandungan Kelas Forex quot Teknik 100 PIPS Sehari. Quot - Oiim. co. nr: Sesi Pemula: Asas Forex dan cara mengunakan Metatrader Belajar apa itu margin, leverage, swap dan spread. Kuasai cara mengunakan platform Metatrader (mt4). Mengenali Japanese candlestick dan Candlestick Pattern. Asas membuka akaun broker, cara deposit dan withdraw .. Sesi Intermediate. News Signal amp Teknik 100pips Sehari Mengunakan Kalender Ekonomi amp Signal untuk perdagangan Forex Belajar tentang indikator (Moving Average amp Stochastic) Belajar mengenai Support n Resistance. Pengurusan kewangan (money management) Sesi Advance: Robot Trading, ForexCopy, sistem PAMM (Cara Trading Sederhana) Perkenalan ke EA (software trading otomatis). Cara trading dengan strategi trading Trader PRO otomatis Cara menjadi Pelabur Forex, anda labur orang lain tolong trade Cara nak dapatkan Modal untuk Perdagangan dalam Forex. ZON A: 1. Kuala Lumpur. Aras 3 Perpustakaan Negara Malaysia 2. Klang-Shah Alam. Aras 4 Plaza Shah Alam 3. Negeri Sembilan. Terminal Aras 4 Plaza Seremban 1 4. Putrajaya Cyberjaya. Aras 2 Alamanda 5. Pahang. Homestay Tasik Chini Jadual. Setiap Ahad ATAU Rabu, 11.00 pg - 4.00 ptg ZON B: 1. Perak. Hotel Bunga Raya UPSI Tanjung Malim. 2. Melaka. Hotel 906 AirPort. 3. Pahang. Eksklusif LA Hotel, Kuantan. Jadual. Setiap Ahad, 8.00 pg - 1.00 tgh 3.00 ptg - 8.00 mlm ATAU Rabu, 6.00 ptg - 11.00 mlm ZON C: 1. Kedah Perlis. GHotel Shahab Perdana Alor Star. 2. Terengganu. Scouts Inn Kuala Terengganu Airport. 3. Johor. Rose Cottage Hotel Senai Airport. 4. Pulau Pinang. Hotel EST Bayan Lepas. 5. Kelantan. Milton Hotel AirPort Kg. Parang Puting. 6. Langkawi Perlis. One Hotel Helang Airport Langkawi. 7. Terengganu. Kerteh Damansara Inn, Bandara Jadual. Setiap Ahad, 8.00 pg - 1.00 tgh 3.00 ptg - 8.00 mlm ATAU Rabu, 6.00 ptg - 11.00 mlm ZON D: 1. Sarawak. RH Plaza Hotel, Kuching 2. Sabah. AirPort View Hotel, Kota Kinabalu. 3. Sarawak. Bandara Miri Trail GuestHouse. 4. Sabah. Hotel Pulau Labuan 2. 5. Sarawak. Grand Faber Inn, Bintulu. 6. Sabah. Park View Hotel, Sandakan. Jadual. Setiap Ahad, 8.00 pg - 1.00 tgh 3.00 ptg - 8.00 mlm ATAU Rabu, 6.00 ptg - 11.00 mlm ZON E: 1. Jepang. Tokyo Airport Hotel 2. Australia. Hotel Bandara Melbourne 3. Brunei Darussalam. Hotel Bandara 4. Singapura. Hotel Bandara 5. China. Beijing, Airport Hotel 6. Indonesia. Medan Airport Hotel 6. Arab Saudi. Hotel Bandara Jeddah 6. Korea. Seoul Airport Hotel 6. Thailand. Bandara Bangkok Hotel Jadual. Mengikut tarikh dan masa yang pelajar minta. (Pelajar dari Malaysia yang berminat untuk melancong sambil mengambil kursus juga di alukan) Untuk pelajar Negeri-negeri lain, Brunei, Singapura dan Indonesia boleh mendaftar untuk Kelas Online jika tidak bisa hadir kelas bersemuka. CariJodohClub. co. nr - Agensi Perkhidmatan Mencari Jodoh 1 Malaysia Last edited by akhmalimran 24-03-2016 at 02:59 PM. Sinyal Forex, Tips dan FCPO: FREE ROBOT AUTOSIGNAL Software ini mampu memindai kesemua pasangan untuk mencari pasangan yang ada Entry Signal. Masa untuk masuk dan Jumlah Profit (PIPS) yang boleh diraih dan Signal tersebut dihantar terus ke email anda 100 PIPS DAY Robot Signal Sample Software Screen: Untuk Robot ini, sila ikut dibawah dibawah: Anda perlu membuka akaun trading dengan Instaforex melalui link ini gtgt InstaforexopenliveaccountxUOM Anda harus membuka akaun baru walaupun anda sudah memiliki akaun dengan InstaForex Anda harus memiliki sekurang-akses DEPOSIT USD 500 dalam akaun Instaforex yang baru ini: Ikut langkah berikut jika anda tidak tahu cara deposit Masukkan Nomor Akun sebagai nama pengguna: misal 7321698 Masukkan merchant Kata Sandi sebagai Kata sandi. Ex WZA9AsusR kemudian lihat di panel kiri dan klik Operasi keuangan gt Deposit Uang Anda perlu Instal Mt4 dari sini gt fx. instaforexidownloadsitc4setup. exe dan tukar Size Lot ke quot 10 quot untuk Software ini berfungsi dengan baik Login ke MT4 anda yang sedia ada mengunakan AKAUN BARU Yang telah dibuat Caranya: Buka MT4 anda, Klik Tool gt Option gt Tab Trade gt TUKAR quot SIZE BY DEFAULT quot quot quot quot to get your own comment gt Klik quotOKquot Hantarkah emel dengan tajuk quot PERLU AUTOCHARTING KE MT4 quot ke email160protected - Nyatakan No. Akaun baru anda - Nyatakan bahawa Anda telah membuat deposit USD 500 dan telah menukar ukuran standar ke quot 10 quot CariJodohClub. co. nr - Agensi Perkhidmatan Mencari Jodoh 1 Malaysia Last edited by akhmalimran 10-05-2016 at 02:22 PM. Ramai antara rakan trader kita hari ini memandang forex sebagai lubuk duit dan satu langkah mudah untuk menjadi kaya raya. Kebenaran hakikatnya ini tidak betul dan ianya seumpama berdagang nasib yang akhirnya menerima lbh byk failure dari kejayaan. Melihat ke atas di atas, ianya adalah pemikirian org amerika pada 10 tahun di mana keadaannya adalah dengan pemikiran yahudi. FOREX Ianya sepatutnya seumpama anda simpan wang dalam ASB. Iaitu anda menghasilkan atau menambahkannya sedikit demi sedikit secara konsisten. Ia sepatutnya dipandang sebagai suatu perniagaan pelaburan. Bukannya judi pelaburan. Berbeza dengan ASB atau mana2 skim, forex anda menguruskan sendiri. Bagaimana anda mengurus atau mencorakkan nya adalah tergantung kepada anda. Jadi keuntungan dan kerugian anda sendiri. Siapa yang berani menyatakan dengan harga 100 bahawa akan naik atau turun. Hakikat yang sebenarnya tiada siapa yang betul2 jelas dan tahu. Semua orang melakukan analisis samada dari segi teknikal atau pon fundamental. Dan hasil dari analisis tersebutlah mereka mentafsir sesuatu harga mata uang akan naik atau turun. Spt yang dijelaskan diatas, FOREX adalah perniagaan pelaburan. Hampir2 sama dengan. Bezanya FOREX lebih tinggi kecairan dan anda boleh menentukan arah pelaburan anda. Jadi, tentu anda tidak bisa mengubah diri anda untuk memahami dan meyakini forex itu suatu perniagaan pelaburan, maka selama itu lah anda sedang bermain dengan risiko. Suka sekali. Sekiranya anda memahami forex itu sebagai perniagaan pelaburan anda, maka anda lebih sayang apa jua jumlah wang yang pernah anda laburkan. Yang kita faham, apa perniagaan itu harusla untungnya sederhana sahaja. Mana mungkin anda bisa menghasilkan 100 setiap hari. Sekiranya halal sebegitu, tentu saja dunia kerja sama dan semua org mampu menjadi jutawan pantas. Ia benar. Saya pernah melihat rakan saya (Trader A) yang bermula dengan USD100 mampu membuatnya USD1000 dalam masa sehari. Dalam ketamakan untuk pemula untuk jadi USD10,000 pada hari berikutnya. Akhirnya tersungkur di tengah jalan jadi licin. Berbeza dengan trader seorang lagi (Trader B) yang hanya menghasilkan sedikit setiap hari. Dengan hanya bermodalkan usd100 juga mampu membuat usd1000 dalam masa persuasi dan jadi sekarang sudah pon mencecah 5-6K USD hanya dalam masa 6 bulan. Jadi kalau ditanya yang mana lbh baik, tentu saja saya akan nyatakan bahawa Trader B lbh baik kerana. Mati menghasilkan untung setiap hari sedikit demi sedikit. Dan inilah yang dinamakan perniagaan pelaburan. Saya boleh katakan Trader A hanya bernasib baik mampu menghasilkan USD1000 dalam sehari. Jika saya tanya anda Adakah forex ini kita sering bernasib baik. Adakah setiap indikator yang kita gunakan mencapai 100 tepat. Jawapannya tidak pernah Ini bermakan anda perlu jaga margin anda. Modal kecil gunalah banyak kecl. Kalau nak main kasar Memerintah modal juga kasar Saya sedar utama kecil ni bosan Jadi pandai2 la. Tentu saja jika anda bermain dengan api yang membara (banyak gajah tapi modal halus) anda menghampiri nafas bakar. Malah jika anda hanya bermain dengan lilin (Lot yang berpadanan lah dengan modal), anda masih memiliki masa untuk memadamkan kebakaran. Penjelasan cerita diatas dan sejarah2 trader Telah menghasilkan suatu data yang baik untuk kita sebagai pedoman. Disini saya jelaskan satu persatu: Aku Trader yang berjaya: 1. Aku faham FOREX ini suatu perniagaan pelaburan 2. Aku faham peluang untuk aku untung mestilah dengan dengan yang aku tanggung. Jadi aku tidak harus tamak dan menjaga margin dengan sebaik mungkin. Maka banyak yang aku butuhkan untuk membekali diri dengan modal pelaburan aku 3. Aku fahami perdagangan membutuhkan masa. Jadi aku perlukan kesabaran. Tidak semestinya setiap post aku butuh dekat rugi atau semestinya tutup setiap hari. Mungkin ada hari2 aku harus berada dalam floating. Yang penting aku sudah pon pertanggung jawabkan Aku Yang Trader Yang Gagal: 1. Aku tamak. Aku nak cepat kaya Tak pernah fikir pasal margin 2. Aku selalu buat analisis (guna indikator) dan aku selalunya yakin penuh. Jadi aku butuh penuh margin 3. Aku selalu fikir, biarlah aku rugi USD100. Tapi kalau aku full margin dan jika aku betul, aku boleh untung sampai USD500 dan lbh2 lg. Hakikatnya. Nasib tidak selalu menyebelahi kita. Berjaya ya Gagal berkali-kali Fikir2 kan lah. Tanam dalam diri anda yang anda nyatakan forex ini adalah perniagaan pelaburan. Perniagaan anda. Insya allah anda telah berada dalam track yg betul Catatan: pernah tak anda temui trader yang hanya bermodalkan USD1000 mampu mewujudkannya USD100,000 dalam 1 tahun. Jawapannya saya pernah Dan saya hormati tentang kesabaran dan cara pelaburannya. Inilah pedagang cth yang berdisiplin. Andai jika saya menemukan dengan seorang trader yang spt cerita diats utk melabur. Tentu saja saya memilih trader B, kerana trader B lbh berdisiplin, mau tentang risiko dan faham benar tentang perniagaan pelaburan. Faham fahami la. Berubah utk kebaikan CariJodohClub. co. nr - Agensi Perkhidmatan Mencari Jodoh 1 MalaysiaHari ini saya menulis lagi setelah dekat 20 hari tidak menulis. Minggu ni saya di sideline memerhatikan gerak pasar. Berita yang ada pun tak banyak yang menarik. Kalau ada yang nak mencuba, EURUSD nampak gayanya akan turun. Masa NFP hari tu, saya bisa lebih 300 PIPS malam sabtu (Jumaat di New York) dan lebih 500 PIPS minggu depan (perdagangan Isnin sampai Rabu). Malam ini (waktu KL), dalam pukul pukul 8.30 mlm, USA akan membuat pengumuman mengenai 8220Nonfarm Employment Change8221 dan 8220Unemployment Rate8221. Mulai pukul pukul 8.35 mlm, pasar forex halatuju akan di ketahui. Jadi pedagang besar senyap dan di sideline hari ini. Saya hanya buat satu trade dan dapatlah USD 5 sebentar tadi. Juga, mulai sekarang saya akan bertransaksi pair USDJPY dan EUROJPY. Mengikut guru-guru forex, kita diminta untuk fokus paling banyak 2 pasangan sahaja. Mudah bagi kita untuk memahami pasaran. Tunggu malam ini kamu Memandangkan situasi pasar forex yang tak menentu, saya hanya memerhatikan dari luar. Tiada trade yang dilakukan sejak Selasa. Hanya biarkan perdagangan yang dibuat hari Isnin dalam pasaran. Juga, saya menunggu berita penting dari USA esok. Ia bisa menentukan arah tuju pasaran selepas itu. Jika Anda membuat kesalahan, jangan melihatnya lagi. Ambillah alasan hal itu ke dalam pikiran Anda, dan kemudian lihat ke depan. Kesalahan adalah pelajaran dari kebijaksanaan. Masa lalu tidak bisa diubah. Masa depan belum sesuai dengan kekuatan Anda.8217 8212 Hugh White, politisi A. S.

No comments:

Post a Comment